יום שני, 26 במאי 2014

קניית רכב חדש בליסינג מימוני פרטי


כולנו חולמים על רכישת רכב חדש בשלב כזה או אחר מחיינו. לאחר שנסענו כמעט כל חיינו, על גרוטאה מיושנת וקטנה שבילינו איתה מספר פעמים לא קטן לטיפולים ולתיקונים במוסך, מותר בשלב כזה או אחר בחיים להרשות לעצמנו להתקדם לרכב חדש. לא לכולנו יש את האופציה הכספית לרכוש רכב משפחתי חדש מהיבואן, ועל כן חברות וגופים עסקיים מציעות לנו מימון והלוואות אטרקטיביות לרכב. כדאי לבדוק את כל ההלוואות והצעות המימון לפרטי פרטים ולקרוא גם את האותיות הקטנות. כמו כן, קיימת אפשרות של ליסינג מימוני פרטי עבור רכבים חדשים או רכבים שהיו בשימוש בליסינג.

 

שיטת ליסינג מימוני פרטי מיועדת ללקוחות פרטיים בלבד, שכן היא מאפשרת פריסה נוחה של התשלומים על הרכב וכמו כן בסיום תקופת הליסינג הרכב יהיה בבעלותכם המלאה ולא בבעלות חברת הליסינג. בשונה לגמרי מהליסינג התפעולי בו בכל מצב הרכב תמיד יהיה בבעלותה המלאה של חברת הליסינג. פתרון המימון הפרטי של חברת הליסינג מאפשר לנו ליהנות מכל היתרונות של רכב חדש או רכב מיד שנייה משנתונים חדשים כאשר התשלום על הרכב נפרס בעבורנו בתשלומים נוחים עם ריבית נמוכה מהריבית אשר היינו מקבלים בבנק או על ידי כל גורם מימון כזה או אחר.

 

היות ולא כל משפחה יכולה לשלם על רכב חדש מהיבואן, חברות הליסינג מציעות שיטת ליסינג מימוני פרטי במיוחד עבור אותן משפחות שקשה להם לרכוש רכב חדש מהיבואן בתשלום אחד. כאשר מחירי הנדל”ן בשמיים, סביר להניח שמשפחות רבות חוסכות לרכישת דירה או להעמדת משכנתה לדירה ולא לרכישת מכונית, ועל כן המשפחות אינן יכולות להרשות לעצמן לרכוש מכונית חדשה שכן ברור כבר ממזמן שרכב הוא איננו נכס ושקיימת ירידת ערך משמעותית במחיר הרכב מדי שנה בשנה.

 

כאמור, ליסינג מימוני פרטי מתאים למשפחות אשר מעדיפות לפרוס את תשלומי הרכב לתקופה רחבה של מספר שנים. היתרון הוא הפריסה הנוחה של התשלומים כאשר החיסרון העיקרי בשיטה הוא הריבית שמקפיצה את מחיר הרכב בכמה אלפי שקלים, אך כאשר פורסים את התשלום לתקופה של 36 חודשים או יותר, מדובר בתוספת סכום זניחה בחודש, ועל כן משפחות רבות בוחרות לנצל את היתרון בפריסת התשלום לתקופה רחבה